lørdag den 21. marts 2009

Sko og barnevogne

Jeg var et smut nede på Strøget i dag for at købe en ny tlf. Dejligt!
Gik så rundt i et par butikker for at finde en ny taske til min lille netbook og et etui til min nye tlf. Kom ind i en Topshop og så lidt på deres sko. Jeg har kun en kommentar: "Oh goody. Slut is back in fashion!" Godt at jeg er for gammel til overhovedet at prøve på at følge ungpige-moden. Ikke alene vil jeg få ømme fødder og forhøje min risiko for at falde og brække benet - jeg vil kun have forståelse overfor de mænd, der efter et kig på mine sko tilbyder mig penge for en lille quicky.

Dernæst lagde jeg mærke til en mand, der gik med sin kæreste og skubbede på deres barnevogn. Hvorfor er der så mange mænd, der går rundt med et udtryk som jaget vildt, når de skubber på den barnevogn? Man kan nærmest høre deres hjerte banke hårdt og hurtigt mens de små-hyperventilerer. Fanget! De næste 18 år. Stakler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar